skip to Main Content

Wim start met een intakegesprek om kennis te maken en de wensen van de klant duidelijk in beeld te krijgen. Dit intakegesprek vindt meestal plaats bij de klant thuis of desgewenst op een inspirerende locatie.

Nadat de interieurwensen bekend zijn wordt het plan van aanpak besproken.

Vaak wordt er eerst een schetsontwerp gemaakt en de stijl gefilterd via internet. Als de indeling en stijlrichting enigszins bekend zijn, gaat Wim meestal met de klant gericht op pad naar fysieke showrooms. Zo gaat er geen tijd verloren aan oneindig veel tekenwerk en besprekingen en wordt het inrichten een beleving.

Bovendien ontstaat er zo een perfecte samenwerking tussen Wim en de klant.

Het streven van Wim is om de klant te ‘ontzorgen’ op interieurgebied en te adviseren waar de orders op de meest gunstige adressen kunnen worden ondergebracht. Het gehele order- en uitleveringstraject wordt gecoördineerd door GeWoonWim Interieur. Wim vraagt prijzen aan, vergelijkt offertes en begeleidt het werk.

GewoonWim Interieur heeft een groot netwerk, dat bestaat uit detaillisten en fabrikanten op het gebied van woninginrichting. Ook interieurbouwers, stoffeerders, stucadoors, schilders, vloerenleggers, behangers en aannemers maken hier deel van uit.

Visie

Wim verdiept zich als een ‘interieurpsycholoog’ in zijn klant, door zich in te leven in diens levenswijze en gewoontes.

Het gaat hierbij om goed luisteren en niet om het opdringen van een specifieke stijl.

Geen eigenaar en geen huis zijn immers hetzelfde. Het interieur en de styling zijn een soort maatpak, geheel afgestemd op de klant. Vandaar dat Wim zeer wisselende interieurs aanbiedt, waarmee de klant zich kan onderscheiden.

wim_zijkant_werkwijze

Wim start met een intakegesprek om kennis te maken en de wensen van de klant duidelijk in beeld te krijgen. Dit intakegesprek vindt meestal plaats bij de klant thuis of desgewenst op een inspirerende locatie.

Nadat de interieurwensen bekend zijn wordt het plan van aanpak besproken.

Vaak wordt er eerst een schetsontwerp gemaakt en de stijl gefilterd via internet. Als de indeling en stijlrichting enigszins bekend zijn, gaat Wim meestal met de klant gericht op pad naar fysieke showrooms. Zo gaat er geen tijd verloren aan oneindig veel tekenwerk en besprekingen en wordt het inrichten een beleving.

Bovendien ontstaat er zo een perfecte samenwerking tussen Wim en de klant.

Het streven van Wim is om de klant te ‘ontzorgen’ op interieurgebied en te adviseren waar de orders op de meest gunstige adressen kunnen worden ondergebracht. Het gehele order- en uitleveringstraject wordt gecoördineerd door GeWoonWim Interieur. Wim vraagt prijzen aan, vergelijkt offertes en begeleidt het werk.

GewoonWim Interieur heeft een groot netwerk, dat bestaat uit detaillisten en fabrikanten op het gebied van woninginrichting. Ook interieurbouwers, stoffeerders, stucadoors, schilders, vloerenleggers, behangers en aannemers maken hier deel van uit.

Visie

Wim verdiept zich als een ‘interieurpsycholoog’ in zijn klant, door zich in te leven in diens levenswijze en gewoontes.

Het gaat hierbij om goed luisteren en niet om het opdringen van een specifieke stijl.

Geen eigenaar en geen huis zijn immers hetzelfde. Het interieur en de styling zijn een soort maatpak, geheel afgestemd op de klant. Vandaar dat Wim zeer wisselende interieurs aanbiedt, waarmee de klant zich kan onderscheiden.